fredag 11 mars 2011

Om jag använde fula ord skulle jag skrika...

....jag HATAR den djävulusiska, helvetiska, förbannade fröken Fibro!!!!!

Men nu använder jag ju inte såna ord på grund av arv och ohejdad vana.
Så istället säger jag... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!

Det enda positiva är att man blir en rätt hyfsad skådis...
Men ibland spricker bubblan...som nu!!!
Jag drar ner rullgardinen och hoppas hämta kraft för en ny fight mot min värsta ovän!!!
Jag vill orka LEVA inte bara FINNAS!!!!!

Till alla som kan känna igen sig....KRAM!!!!

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka. Lyckligtvis har jag inte andledning att hata fröken fibro men jag kan försöka känna med dig!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa.
    Usch.. Jag tycker så synd om dig. Innan julen så snubblade jag över en bok som jag började läsa pga att mamma också har fibro och den är otroligt intressant, tänkte att jag kunde dela med mig om du nu inte redan har läst den. Skickar lite cyber kramar till dig också. Kram kram

    http://www.amazon.com/What-Your-Doctor-About-Fibromyalgia/dp/0446694444/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1300073478&sr=8-2

    SvaraRadera