tisdag 27 april 2010

Ledigt...

Har tagit en time out från allting...så även från min rosa lilla blogg!!!!
Ibland tycker man att allt är så ointressant och inget roligt händer, att det
är ingen ide att dela med sig av sitt liv...
Nu verkar det dock som om livet plötsligt fyllts av dans igen...
I lördags var vi på en underbar dansshow på Engelbrektskolan!!!
Tror knappast att jag nånsin varit så stolt över nåt som jag var när min lilla snutta, jaja, jag vet att hon snart är 15, dansade både balett, street och locking på scenen...
Ibland får man verkligen bara njuta av att vara förälder!!!

I söndags åkte vi, Fille och jag, hennes bästa vän Josse och Josses mamma till Stockholm för att vara med om något helt magiskt...
Dansgruppen Bounces avskedsföreställning!!!
Obeskrivligt bra...
Vi både grät, skrattade, höll andan och jublade... 3 timmar försvann på ett kick, men vi bär med oss alldeles underbara minnen!!!
Och till helgen smäller det igen...
Min andra snutta...jaja...hon är 13, ska till Göteborg och dansa i elitklass för första gången.
Det blir också nåt helt otroligt !!!
Det har fixats nya danskläder och skor, frisyrer har diskuterats och naturligtvis har det bokats hotell och Liseberg till söndagen... Man kan ju inte tävla i Göteborg på lördagen, utan att tillbringa en heldag på Liseberg på söndagen....så är det bara!!!!

Så se upp Göteborg....
Vi är på ingång!!!!!

1 kommentar:

  1. Göteborg är en fantastisk plats som vi återkommer till. Alla i familjen trivs. Ha det så bra
    Kram Maria

    SvaraRadera